Allergibehandling

Behandling af allergi

Allergibehandling akupunktur

Lider du af allergi, ved du hvor altødelæggende, det kan være for dit daglige velbefindende.

Allergi kan give sig udslag i mange forskellige symptomer, som fx stoppet eller løbende næse, kløe i øjne og hals samt nysen. Men allergi kan også medføre træthed og uoplagthed.

Hvorfor lide unødigt

I Høyergaardsklinikken i Herlev behandler vi mange patienter, der har store gener som følge af allergi, og vi skaffer rigtig gode resultater med allergibehandling akupunktur

Derfor kører vores kunder gerne til Herlev langvejs fra, fordi de er blevet anbefalet at blive behandlet med akupunktur i vores klinik.

Johanna er uddannet i akupunktur og traditionel kinesisk medicin (TCM), og hun har mange års erfaring.

Vi er naturligvis medlem af Praktiserende Akupunktører

Bemærk: Lider du af sæsonbetinget allergi, vil det være en fordel, hvis du henvender dig til os, så vi kan opstarte behandlingsforløbet, inden allergisymptomer begynder at vise sig.

Et godt alternativ til medicin

Anvender du i dag medicin mod din allergi, oplever du måske, at denne virker sløvende.

Det kan endda være, din medicin medfører at du ikke, samtidig med indtagelse, kan føre bil eller betjene maskiner.

Vi tilbyder dig muligheden for at prøve et medicinfrit alternativ mod dine allergisymptomer.

Forskning i akupunktur mod høfeber

Et tidligere gennemført Delphi studie fandt frem til mere end 60 behandlinger mod allergi.

Af disse konkluderede forskerne, at kun ganske få behandlinger havde et evidensbaseret grundlag, herunder akupunktur.

En meta-analyse påviser, at akupunktur har lindrende effekt på høfeber, så det er et godt og sikkert alternativ, hvis du oplever bivirkninger af din medicin.

Om Allergi

Om allergi

Der findes mange typer allergi. Den mest udbredte er pollenallergi, i daglig tale kendt som "høfeber", og mange danskere lider under denne.

Hvis du lider af pollenallergi, kan både forår og sommer være svær at komme igennem.

Pollenallergikere oplever generende symptomer som kløende, røde øjne, tilstoppet næse, nysen og snue.

Der findes imidlertid også andre typer allergi, fx allergi for husstøvmider, dyrehår, duftstoffer, insektstik samt forskellige former for fødevareallergi.

Kontakt os

Døjer du med gener som følge af allergi, så lad os hjælpe dig. Jo før du kontakter os, jo før får du det bedre.

Klinikken er beliggende i Herlev. Det er let at køre hertil, og her er gode, gratis parkeringsmuligheder.

Kontakt os på 60 40 23 88, for en uforpligtende samtale eller for at bestille tid.

Du kan også sende os en mail her

Kontakt os

Behandlingsmetode

Vi taler: Dansk, engelsk og islandsk.

Samtale

Efter at du har booket en behandling hos Johanna vil du møde hende på klinikken til en samtale. Jóhanna vil spørge ind til dit almene helbred og grunden til din henvendelse.  Dette tager 20 min.

Analysere

Efter samtalen stiller Johanna en diagnose og kommer frem til det rette behandlingsform, til netop dig.

Efterfølgende modtage du en behandling, som varer 35 minutter.

Behandlingsplan

Efter behandlingen vil Johanna komme med et forslag til fremadrettet behandlingsplan, som tilrettelægges i samråd med dig.

Andre årsager

• Hold i nakke og ryg
  • Eksamensangst

Jóhanna Erla

Johanna er uddannet i akupunktur og traditionel kinesisk medicin (TCM)
på Nordisk Akupunkturuddannelse, skole for akupunktur og kinesisk medicin.

Bestil et tid hos os nu!

Udfyld denne formular og vi kontakter dig